Wednesday, October 5, 2011

Jadual Kelas Oktober 2011

Salam semua :),

Ramai yang bertanyakan kelas...agak lama saya tidak publish jadual kelas..banyak hal yang terjadi jadi saya merehatkan siri buat sementara waktu..jadi setelah lama berehat maka saya akan mulakan balik kelas diatas permintaan anda semua..

Jadual kelas adalah seperti berikut :-

OCTOBER 2011

11hb Selasa- kelas ASSORTED BUN- hands on. Pelajari bagaimana mendapatkan roti yang lembut dan gebu yang sesuai untuk anda buat makan di rumah dan juga untuk bisnes anda. Pelajari cara membuat roti seperti yang ada dikedai-kedai bakeri..InsyaAllah dikelas ini akan diajarkan cara membuat roti untuk komersial..
Sebanyak 10 jenis roti yg akan diajar termasuk lah Mexican bun, Bun sosej, Bun Pizza dan lain-lain lagi..YURAN- RM 200 - Sesuai untuk pengusaha bakeri - Selesai

12hb Rabu- Kelas Tartlets - hands on. Pelajari resipi rahsia tartlets yang gebu, kembung, cantik dan sedap. YURAN - RM 150

14hb Jumaat - Kelas Kek Kahwin 2 tier - Method Steam Buttercream. Pelajari resipi rahsia dan cara bagaimana mendapatkan steam bc yang cantik seperti fondant!!!..
YURAN - RM 300

15hb Sabtu - Kelas Continental Cake - Kelas DEMO. Pelajari cara membuat kek continental untuk jualan bisnes anda..Jana pendapatan dengan mempelajari kek yang sedap dan sangat ekonomi bahan-bahannya serta mudah untuk membuatnya....Kek-kek ala Secret Recipe...Antara kek yang diajar Kek Chocolate Indulgence, Kek Tiramisu, Kek Red Velvet with cream cheese frosting dan juga Kek Carrot Walnut. Anda akan membawa pulang 4 jenis kek yang sedap-sedap..
YURAN - RM 180 - sesuai untuk pengusaha bakeri - Dibawak ke tarikh 22HB OCTOBER (SABTU DEPAN)



23HB october - kelas hands on 2 tier wedding cake - method steam buttercream. Fee RM 300.


26hb October - Potluck Gathering bersama ex student saya di rumah saya, Disini saya akan menjemput semua bekas-bekas student saya untuk ke rumah saya, kita buat gathering ramai-ramai...saya akan buatkan 2 DEMO masakan percuma pada hari itu..

No comments:

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails