Friday, January 6, 2012

Kelas Roti bersama Pak Agus Jamhari(Bandung)

Salam semua, kembali bersiaran..baru-baru ni saya berkesempatan menambah ilmu dalam bidang pembuatan roti ni..walaupun dah belajar dengan 4 orang chef roti sebelum namun keinginan ingin mencari yang lebih terbaik tetap hadir dalam hati saya..kerana saya pasti tiap chef tu ada keistimewaan masing-masing..Ini adalah kelas roti yang telah berlangsung di kitchen studio saya..chef ini didatangkan khas dari Bandung..Chef Agus Jamhari. kelas ni juga dihadiri oleh banyak otai-otai baker..terima kasih pak agus diatas segala tunjuk ajar dan tips..juga tips bagaimana mengenal tepung yang sesuai untuk dibuat roti...InsyaAllah saya akan perpanjangkan ilmu ini kepada bakal-bakal student saya di next kelas roti saya..layan gambar-gambar roti yang cun ni ya :)

No comments:

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails