Tuesday, August 23, 2011

Wedding cake ~ Steam BC ~



Fiza dan Jai berposing kat kek, tak sempat nak siapkan meja dah...hehehehe

Salam semua, tempahan ni saya buatkan untuk majlis perkahwinan Fiza dan Jai yang berlangsung lagi sehari sebelum puasa..Fiza memilih tema pink dan putih..kek dari frosting method steam bc..steam bc yang sangat saya suka membuatnya..sangat mudah dan cepat serta kek pula halus, licin dan mulus serta cantik seperti fondant...biar orang nak cakap apa...heheh namun pilihan saya tetap pada jenis steam bc yang bagi saya ianya sangat memudahkan keja-keja dekorasi saya...
Sesiapa yang berminat nak belajar teknik ini boleh la hubungi saya, InsyaAllah saya akan kongsikan bersama cara bagaimana nak dapat kek yg sebegini rupa :)

Buat Fiza dan Jai , Selamat Pengantin Baru dari kak ana sekeluarga...

No comments:

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails